NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

پدر عاشقی بسوزه

 

قصه عشق یک مرد جوا ن 

  

که اخرش...

من سرم توی کار خودم بود... 

  

بعد یه روز یه نفر رو دیدم ...

 

اون این شکلی بود !

 

  

ما اوقات خوبی با هم داشتیم ...

 

من یه کادو مثل این بهش دادم  

   

وقتی اون هدیه من رو پذیرفت ، من اینجوری شدم!

 

ما تقریبا همه شب ها ، با هم گفت و گو می کردیم ...

 

 

 و این وضع من توی اداره بود...

 

 

وقتی همکارام من و دوستم رو دیدند، 

 اینجوری نگاه می کردند...
 

 و من اینجوری بهشون جواب می دادم ...


 

اما روز والنتاین ، 

 اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه...

 

و من اینجوری بودم  ...
 

بعدش اینجوری شدم... 

 


 

احساس من اینجوری بود ...
 

بعد اینجوری شدم ... 

 

بله ... 

 آخرش به این حال و روز افتادم ...
 

 

پدر عاشقی بسوزه ! 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
۲۰ شنبه 10 دی 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

واالله چی بگم؟؟؟؟

هرچی دوست داری بگو اینجا آزادی!!!!!

ای سودا پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

در جواب se7en:میتونی بری سوره بقره رو بخونی اگه عربیت خوب باشه میبینی ضمیر هم براشون اومده یعنی هردو با هم....

بله حق با شماس امیدوارم اقا امین اینو بخونه....

نوید پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.handwritten-success.blogsky.com

بعد از خوندن این مطلب کل خندیدم ، مرسی.

خوشحالم کردی با خندتتوام مرسی که نظر گذاشتی

se7en سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

اگه دختر ها بی وفا نبودن ، حوا اول سیبو نمی خورد.

زهرا مامایی۹۰ سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

خیلی خندیدم ممنونم....عکسای جالبی بودن

خواهش
قابلی نداشت

سمیه مامایی۹۰ سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام منم خیلی خوشم اوند ولی از بی وفایی اقایونم بنویس....

چشم

مهرداد سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

خیلی جالب و با حال بود همشهری.

فاطمه سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

عالی بود عزیزیم عکساشم خیلی ناز بود کلی خندیدیم

زهره سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

خیلی جالب بود.مرسی از این همه فعالیت

قابلی نداشت عزیزم

اما چرا فقط من!!!!!!!!!شمام عضو کلاسید

sokoote abi سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

خوب بود همکلاسی واسه بی وفایی پسراهم که بدونن فقط ما بی وفا نیستیم

sokoote abi سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

bahal bud hamkelasi vase bivafayi pesara ham bezar ke bedunan ke ona bivafataran.

اره شاید ولی وبلاگو سیاسیش نکنیم بهتره میدونی که....
ترجیح میدم شما زودتر فعال شید

مدیر وبلاگ دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.generalhealth89.blogfa.com

خیلی خوبه!!!!!باید قبول کنین که خانوما بی وفاین!سریع همه چیزو فراموش می کنن!!!!!!!!!!!!!!!

مرررررسی
قبول ندارم دوس داری وقت شد از بی وفایی پسرام میگم

باید قبول کنی بی وفایی دخترو پسر نداره درسته؟؟؟؟؟؟

سودی مامایی۹۰ دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

خیلی باحال بود ولی ما ماماها طرفدار حقوق کودکانیم سیگار بد اموزی دارد!!!!

حالا میگم بچه ها از اون بداموزیه درس نگیرن منم طرفدار حرف ماماهام

سپیده مامایی۹۰ دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

جالب بود دیانا جان ازتصاویر بامزه ای استفاده کردی

قربونت قابل تورو نداره سپیده جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد