NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

عشق یعنی.........

تا حالا شده عاشق بشین؟؟؟

میدونین عشق چه رنگیه؟؟؟

میدونین عشق چه مزه ای داره؟؟؟

میدونین عشق چه بویی داره؟؟؟

میدونین عاشق چه شکلیه؟؟؟

میدونین معشوق چه کار میکنه با قلب عاشق؟؟؟

مدونین قلب عاشق برای چی میزنه؟؟؟

میدونین قلب عاشق برای کی میزنه؟؟؟

میدونین ...؟؟؟

اگه جواب این همه سئوال رو میخواین! این مطلب رو بخونین...

وقتی

یه روز دیدی خودت اینجایی و دلت یه جای دیگه … بدون که کار از کار گذشته و تو عاشق شدی

طوری میشه که قلبت فقط و فقط واسه عشق می تپه ، چقدر قشنگه عاشق بودن و مثل شمع سوختن

همه چی با یک نگاه شروع میشه

این نگاه مثل نگاهای دیگه نست ، یه چیزی داره که اونای دیگه ندارن ...

محو زیبایی نگاهش میشی ، تا ابد تصویر نگاهش رو توی قلبت حبس می کنی ، نه اصلا می زاریش توی یه صندوق ، درش رو هم قفل می کنی تا کسی بهش دست نزنه.

حتی وقتی با عشقت روی یه سکو می شینی و واسه ساعتهای متمادی باهاش حرفی نمی زنی ، وقتی ازش دور میشی احساس می کنی قشنگترین گفتگوی عمرت رو با کسی داری از دست میدی.

می بینی کار دل رو؟

شب می آی که بخوابی مگه فکرش می زاره؟! خلاصه بعد یه جنگ و

جدال طولانی با خودت چشات رو رو هم می زاری ولی همش از خواب میپری ...

از چیزی میترسی ...

صبح که از خواب بیدار میشی نه می تونی چیزی بخوری نه می تونی کاری انجام بدی ، فقط و فقط اونه که توی فکر و ذهنت قدم می زنه

به خودت می گی ای بابا از درس و زندگی افتادم ! آخه من چمه ؟

راه می افتی تو کوچه و خیابون هر جا که میری هرچی که می بینی فقط اونه ، گویا که همه چی از بین رفته و فقط اون مونده

طوری بهش عادت می کنی که اگه فقط یه روز نبینیش دنیا به آخر میرسه

وقتی با اونی مثل اینکه تو آسمونا سیر می کنی وقتی بهت نگاه می کنه گویا همه دنیا رو بهت میدن

گرچه عشق نه حرفی می زنه و نه نگاهی می کنه !

آخه خاصیت عشق همینه آدم رو عاشق می کنه و بعد ولش می کنه به امون خدا

وقتی باهاته همش سرش پائینه

تو دلت می گی تورو خدا فقط یه بار نگام کن آخه دلم واسه اون چشای قشنگت یه ذره شده

دیگه از آن خودت نیستی

بدجوری بهش عادت کردی ! مگه نه ؟ یه روزی بهت میگه که می خواد ببینتت

سراز پا نمی شناسی حتی نمیدونی چی کار کنی ...

فقط دلت شور میزنه آخه شب قبل خواب اونو دیدی...

خواب دیدی که همش از دستت فرار میکنه ...

هیچوقت براش گل رز قرمز نگرفتی ...چون بهت گفته بود همش دروغه تو هم نخواستی فکر کنه تو دروغ میگی آخه از دروغ متنفره ...

وقتی اون رو می بینی با لبخند بهش میگی خیلی خوشحالی که امروز میبینیش ...

ولی اون ...

سرش رو بلند می کنه و تو چشات زل میزنه و بهت میگه

اومدم بهت بگم ، بهتره فراموشم کنی !

دنیا رو سرت خراب میشه

همه چی رو ازت می گیرن همه خوشبختیهای دنیا رو

بهش می گی من … من … من

از جاش بلند میشه و خیلی آروم دستت رو میذاره رو قلبش و بهت میگه خیلی دوستت دارم وبرای همیشه ترکت می کنه

دیگه قلبت نمی تپه دیگه خون تو رگات جاری نمیشه

یه هویی صدای شکستن چیزی می آد

دلت می شکنه و تکه های شکستش روی زمین میریزه

دلت میخواد گریه کنی ولی یادت می افته بهش قول داده بودی که هیچوقت به خاطر اون گریه نمیکنی چون میگفت اگه یه قطره اشک از چشمای تو بیاد من خودم رو نمیبخشم ...

دلت میخواد بهش بگی چقدر بی رحمی که گریه رو ازم گرفتی ولی اصلا هیچ صدایی از گلوت در نمیاد

بهت میگه فهمیدی چی گفتم ؟با سر بهش میگی آره!...

وقتی ازش میپرسی چرا؟؟؟میگه چون دوستت دارم!

انگشتری رو که تو دستته در میاری آخه خیلی اونو دوست داره بهش میگی مال تو ...

ازت میگیره ولی دوباره تو انگشتت میکنه ...میگه فقط تو دست تو قشنگه...

بعد دستت رو محکم فشار میده و تو چشمات نگاه میکنه و...

بعد اون روز دیگه دلت نمیخواد چشمات رو باز نمی کنی

آخه اگه بازشون کنی باید دنیای بدون اون رو ببینی

تو دنیای بدون اون رو می خوای چی کار ؟

و برای همیشه یه دل شکسته باقی می مونی

دل شکسته ای که تنها چاره دردش تویی... 

شرمنده که خیلی طولانی شد امیدوارم خوشتون اومده باشه!!!!!

نظرات 48 + ارسال نظر
H>S پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

وای اشکم دراومد

3tare سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

baraya doonestane soale eshgh chist sari be vebe ems90 bezanid ta bedoonid eshgh chist
montazerim
thank you

زهرا جوووووون چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

شریکم با تو در این درد،منم مثل تو غم دارم،منم محتاج لبخندم،منم دستاتو کم دارم از این بازی طولانی،منم مثل تو دل گیرم منم با عشق درگیرم،منم بی عشق میمیرم!ا
فاطی جون خیلی عالی بود ،به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان را... ، راستی مثل اینکه فقط من از قافله ی اراذل جا موندم فراموشم نکنیدا!!!

سلام عزیزم نه این چه حرفیه ما تا ابد با همیم دوست دارم بوس

omid شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.radiology90.blogfa.com

سلام بچه ها
ببخشید دارم مزاحمتون میشم
راستش من دانشجوی علوم بجنورد نیستم وبرای اولین بار که به وبلاگتان سر میزنم ولی خودم بجنوردی هستم دلم برای شهرمون تنگ شده بود. اگه اجازه بدین از این به بعد همیشه مزاحمتون میشم.بهتون حسودیم شدجون واقعا جو صمیمی دارین.برعکس بچه ها ما.یه سوال دارم بچه ها توی دانشگاه شما ترم تابستان ارایه میشه لظف کنین واسم ایمیل کنین.مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

سلام خوشحالم توشهر قشنگتون درس میخونم.مراحمید شما خوشحال میشیم به ما سر بزنید.ماهم ترم تابستونی نداریم بازم میپرسم اگه بود واستون ایمیل میکنم.

نیوشا یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

ای چی بگم که دلم خونه همه هین بلاها سرم اومده شاعر میگه
این مستی چه بود که رو به ما آورد /که بود ساقی و این باده از کجا آورد

چه میشه کرد رسم روزگاره دیگه....

شاهین نجفی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

همه چی دروغه، عشقت حرف مفته/میفروشی اونو حتما اگه پاش بیفته

نمیفروشمش به هیچ قیمتی مگه اینکه خودش بخواد بره تازه اونوقت هم تمام سعیمو واسه موندنش میکنم...

علی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.stnkums89.blogsky.com

عشق یعنی وقتی سکوت میکردم حواسم نبود که داشتم سقوط میکردم
من توصیه میکنم هههههههههییییییییییییییییییییییچچچچ به عشق نزدیک نشین چون:
گر چه شعله هایش از دور زیبایند اما دستهایم به سوختن عادت نکردن که من را از گل سرشتن نه آتش

alireza دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام
خیلی غمناک بود ولی به نظرمن عشق واقعی عشقیه که نگران کسی باشی که دوسش داری هیجوقت تنهاش نزاری حتی بعداز مرگت عشق واقعی عشقیه که خودتوواسه عزیزترین کست از مرگ نجات بدی فقط به خاطراون وبه خاطرش همه چیزتوفدا کنی

مرسی از اینکه اومدین بازم به وبلاگمون سر بزنید دقیقا عشق واقعی همینیه که شما میگید کاملا موافقم امیدوارم بهش عمل کنید یادتون نره اگه عمل نکنید بعدها با من طرفید....

۲۱ شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

عاشقی دد بردی...

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mehrdad شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

همه یه عشقای الان دروغی بیش نیست.فقط میخواند۲طرف به حساب عاشق روزگارشونو سپری کنند!جزاینم قصدی دیگه ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مینا شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام ابجی چ خبره اینجا ج بلوای ب پا کردیبجای اینکارا بشین درستوبخونفعلا

سلام گلم دیگه چه کنیم فاطی به همین آشوب به پا کردناش معروفه...تو فعلا درستو بخون زیاد به فکر من نباش فشار میاد رو اعصابت حوصله ندارم ازت پرستاری کنم...

دیزاوندی پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

بابا چه خبره شما ها می خاین ۴ سال با هم باشین دخترها و پسرهای گلم یکم شخصیت از خودتون نشون بدین اوفففففففف حال کردی نصیحتو ابجی

ایول داداش عجب نصیحتی...

هیتلر پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

عاشقی که کشک نیست که هر گاگولی عاشق بشه...

مگه گاگولا هم عاشق میشن....

سلیمان چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

حالا کدوم درسو ۲۰ شدی...

منظورتون چیه؟

ستار خان سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

شما را به خدا جوانان غیور به سر مملکتمان دارید چه می اورید؟مگر اینجا هند است که صحنه را عشقی میکنید؟
این همه مهمل میبافید که چه؟ عشق همان بود که ما و امثال ما داشتیم
کمی درنگ کمی درنگ شما را به خدا.............

یعنی شما میگی ما قصه ی لیلی و مجنون و.. رو فراموش کنیم چرا همه به عشق یه بعدی نگاه میکنن عشق به وطن هم یکی از انواع عشقه....

سلیمان سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

حرفه ای 88 نه ... حرفه ای های 88 ...
.
..
...
مگه پسرا شکست عشقی هم میخورن...
اصلا شکست عشقی یعنی چی...

راست میگین شماها که قلبتون مثل گاراژ میمونه که شکست عشقی نمیخورین....

20 سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

سلیمان خان.بکاراییکه بتواصلامربوط نیست دخالت نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!

gh سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

عشق معنی نداره وقتی معشوق و عاشق هر کدوم عاشق و معشوق دیگه ای داشته باشن
لیلی ومجنون قشنگتر از شیرین و فرهاد بود.اخه 1لیلی بود و 1مجنون نه 1 شیرین و 2تا مجنون

نمیدونم دیدت از عاشقی چیه عشق تو یه بعدیه واسه همین به هیچ جا نمیرسه اون عشق لیلی و مجنون یه بعد ازعشقه که حرفت دربارش صدق میکنه اما اگه یه خورده فکر کنی میبینی که عشقای متفاوتی داریم مثل عشق به خدا عشق به مادر عشق به تمام کسایی که دوسشون داریم کاش فقط یه لحظه دیدتو عوض کنی...
در ضمن منظورت از ۱شیرین و ۲تا مجنون ۱شیرین و ۲تا فرهاده دیگه..

دیانا و حمیده دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

فاطمه جون دستت درد نکنه مثه اینکه حرف دل خیلیارو زدی
ولی خودمونیم آقایون کلاس تو این زمینه ی عاشقی چقد شکست خورده به نظر میان
ماشالا از نظرات مشخصه

آره دیانا و حمیده جان اگه میدونستم این مطلب اینقدر بازتاب میده زودتر میذاشتم...آره به نظر میرسه حسابی شکست خوردن. مخصوصا یه سریا که حسابی توپشون پره...

حرفه ای ۸۸ دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

منظور اقا سلیمان از حرفه ای ۸۸ چیه؟در ضمن طبق نظر هم کلاسیهامون واقعا کشکه؟؟

نمیدونم امیدوارم خودشون پاسخ بدن...
اینم نظر شماست دیگه...

سلیمان دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

حالا...
میگم ولی به موقعه...
ا با این اسم بیشتر موافقم...

R.GH دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

اون گلابی که شماها میگید واسه بعضیا خیلی عزیزه ها!!!

سلیمان دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

چرا این دفعه گذاشتی گلابی همون اسم قبلی یهتر بود...

R.GH دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سوءتفاهم نشه.منظورم از کسی خدابود.یه جورایی تایید پاسخ شما بود

منم منظورم همون بود یعنی شما هم میتونید عاشق خدا بشی...

R.GH دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

ما کجاو شما کجا؟!!!
آره باید عاشق کسی شد که ارزشش رو داشته باشه

نه آقا رضا هیچوقت خودتو پایین تر از دیگران نبین همیشه بالاترین باش....

R.GH دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

عشق؟!!!
خدا لعنتش کنه عشق رو میگم.فقط با مهرداد موافقم کشک! شایدم یه چیزی بدتر.بیخیالش سعی کنیم حداقل در ظاهر شاد باشیم.
ممنون مطلب تامل برانگیزی بود

وقتی درون ناراحت باشه شادی ظاهری ارزشی نداره..
اینم یه نظره دیگه....
ولی از نظر من اگه واقعی باشه حس خیلی بینظیریه مثل عشق به خدا.....

کوروش دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

خوب اقتضای سنتونه دیگه... عشق دو طرفه قشنگه ولی یه طرفش کشنده...
ب هر حال عاشقی خیلی خطرناکه حسن!!!!!!!!!!!!!!!!
(در ضمن ب نظرم ارازل عنوان چندان جالبی واسه گروهتون نیست)

دیگه عنوانه چیکارش میشه کرد یه جالبشو بگین ما بزاریم.....

شیدا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

اینم توصیف عشق از نظر من
یکی داشت و یکی نداشت!
اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من بودم...
یکی خواست و یکی نخواست!
اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن رو نخواست من بودم...
یکی گفت و یکی نگفت!
اونی که گفت تو بودی و اونی که دوستت دارم رو به هیشکی جز تو نگفت من بودم...
یکی موند و یکی نموند!
اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من بودم...
یکی رفت و یکی نرفت!
اونی که رفت تو بودی و اونی که به خاطر تو توی قلب هیچ کس نرفت من بودم

حالا من می رم خداحافظ

خیلی قشنگ بود شیدا جان...امیدوارم کسی که من واسش این متنو گذاشتم بیاد و این نظرات رو بخونه....

مینا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام جیگر چطوررررررییییییییییییی.اخ دلم تنگ شده واسه اون روزا ک ۱۰ تایی وسط حیاط میشستیم یادش بخیربوووس

سلام عزیزم خوب نیستم!منم دلم خیلی تنگ شده واسه اون صبحونه های وسط حیاط کاش فقط ۱روزش برگرده...

دیانا شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

وای فاطمه جون اگه کسی ام میخواست عاشق بشه با این مطلبت از هرچی عشقه زده میشد...بیچاره عاشق اونم با یه عشق یه طرفه

ولی خوب به نظر من احساس رو باید به دست بگیری اگه بخوای ازاد بزاریش یهو دیدی یکی اومدو کل زندگیتو بر باد داد من به عقلانی فکر کردن بیشتر اعتقاد دارم نسبت به احساسی شدن
در کل مرسی خوب بود

فدات گلم ولی احساس همیشه کنترل نمیشه و یهو یکی پیدا میشه که حسابی لگدمالش میکنه.........خوشحالم از اینکه میتونی افسار احساستو به دست بگیری گلم....

امین شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

عشق همش واهمه است و ترس

دقیقا..

mehrdad شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

عشق کشک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چون هیچوقت بکسی که دوسش داری نمیرسی

روزگار همینه کسی که تو رو دوست داره تو دوسش نداری کسی که تو دوسش داری اون تو رو دوس نداره و وقتی هم تو اونو دوست داری هم اون تورو دوست داره هیچوقت به هم نمیرسید اینه رسمه روزگار....

عاطفه شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

عشق یعنی وختنها از درون،
عشق یعنی سوختن تا ساختن ،
عشق یعنی عقل و دین را باختن ،
عشق یعنی دل تراشیدن ز گل ،
عشق یعنی گم شدن در باغ دل ،
عشق یعنی تو ملامت کن مرا،
عشق یعنی می ستایم من تو را ،
عشق یعنی در پی تو در به در ،
عشق یعنی یک بیابان درد سر،
عشق یعنی با تو آغاز سفر ،
عشق یعنی قلبی آماج خطر،
عشق یعنی تو بران از خود مرا ،
عشق یعنی باز می خوانم تو را ،
عشق یعنی بگذری از آبرو ،
عشق یعنی کلبه های آرزو،
عشق یعنی با تو گشتن هم کلام ،
عشق یعنی شاخه ای گل در سبد ،
عشق یعنی دل سپردن تا ابد ،
عشق یعنی سروهای سر بلند ،
عشق یعنی خارها هم گل کنند،
عشق یعنی تو بسوزانی مرا ،
عشق یعنی سایه بانم من تو را ،
عشق یعنی بشکنی قلب مرا ،
عشق یعنی می پرستم من تو را،
عشق یعنی آن نخستین حرفها ،
عشق یعنی در میان برفها ،
عشق یعنی یاد آن روز نخست ،
عشق یعنی هر چه در آن یاد توست ،
عشق یعنی تک درختی در کویر ،
عشق یعنی عاشقانی سر به زیر،
عشق یعنی بگذری از هفت خان ،
عشق یعنی آرش و تیر و کمان ...

عشق یعنی بی پروا شدن سعی از قطره تا دریا شدن

قشنگ بود عاطفه جان ممنون از اینکه این شعر قشنگو گذاشتی

ادم فضایی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام توصیف جالبی از عشق زمینی ها بود ولی پدر عاشقی بسسسسسوزه که بد دردیه

سلام ممنون..........
آره بسوزه که واقعا بد دردیه..........

مهناز جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

گلم خیلی مطلبت باحال بود

قربونت عزیزم قابل تورو نداشت.....بوووووووووووووووووووووووس

علی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.hinurse.blogfa.com

سلام
من از عشق و دل بستن واهمه دارم هر جا حرف دوست داشتن باشه تن من میلرزه .
موفق باشید

سلام شرمنده تنتون رو لرزوندم...

MOHSEN جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

مطلبت واقعا قشنگ بود مرسی
درضمن کاملا درست ذکر کردی هیچی از قلم نیانداختی...
چی میشه گفت کاره دله ولی ای کاش...
کاش بدونه حتی با دروغ گفتن هم از ذهن پاک نمیشه...

خواهش میکنم قابل شما رو نداشت
آره واقعا کار دله و هیچ کاریشم نمیشه کرد...
کاش بدونه....

امین جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام مطلبتون قشنگ بود ولی تو انتخاب نظرات دقت کنید.

سلام.
ممنون...
منظورتون رو درست متوجه نشدم...

... جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.bachedahati.blogfa.com

سلام نه خسته ؛وب قشنگی داری راسیتش اذ بین تموم وب های کلاسی که تا اگان دیدم رتبه دوم؛اولی هنوذ پیدا نشده معلوم براش ذحمت کشیده شده؛اگه وقت داشتین ی سر به وب منم بذنید ولی نگید تنبله بدجور توامتحانا گیر کردم

مرسی و خوشحالم از اینکه از وبلاگمون خوشت اومد باشه حتما سر میزنم.

مدیر وبلاگ‏(عمومی۸۹‏)‏ پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://generalhealth89.blogfa.com

من قبلا فکر می کردم عشق دروغه ولی وقتی عاشق شدم تازه فهمیدم... ولی عشقم یک طرفه بود و از عشق عاشقی متنفر شدم بهتون توصیه می کنم تا از طرفتون مطمئن نیستین عاشق نشین ممنون‏!‏

منم عشق یک طرفه رو تجربه کردم میفهمم چی میگی...راست میگی تا از طرف مطئن نباشی نباید عاشق شد ولی این نمیدونم این اطمینان چطوری حاصل میشه؟ من خیلی راحت اعتماد میکنم ....

سلیمان پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

ولی فکر نکنم به پای حرفه ای های ۸۸ برسین...

حرفه ای های ۸۸؟

سلیمان پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

اوووووووووو...
عاشقی چقدر سخته...
.
..
...
میگم این دوستاتون چقدر هماهنگن...

بله خیلیییییییییی هم سخته تجربش نکردین؟
ماییم دیگه ما ده تاییم بدون هماهنگی کاری انجام نمیدیم!!واسه همینه که بهمون میگن ارازل!

برزگر پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://ssu-nursing87.blogfa.com

مجددا سلام
ما قبلا شما رو لینک کرده بودیم.
به امید تعامل و همکاری بیشتر
یاحق

ولی من تو وبلاگتون ندیدم؟

برزگر پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://ssu-nursing87.blogfa.com

سلام
با خوندن این مطلبتون یاد این شعر افتادم که بد نیست شماهم بدونید:
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود برسرآتش میسرم که نجوشم
بهوش بودم از اول که دل بکس نسپارم
شمایل تو بدیدم، نه صبر ماند ونه هوشم
حکایتی ز دهانت بگوش جان من آمد
دگر نصیحت مردم حکایتست بگوشم
مگر تو روی بپوشی وفتنه باز نشانی
که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم

یاحق

شعر زیبایی بود ممنون از نظرتون بازم به ما سر بزنید.
حق به همراتون.

نازپری پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

سللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام.
دوستووووووووووووووووووووووووووووووون دارم.
قشنگ بود.

مرسی عزیزم منم دوست دارم و حسابی دلم واست تنگ شده زود بیا ببینمت از راه دور میبوسمت ..........

ارازل پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

جیگرتو الحق ک گل گفتی

قربونت !بابا زشته خانوم دکتر شدی هنوز میگی ارازل دبیرستان ارازل بودیم الان که دیگه ارازل نیستیم گلم شدیم ۱۰تا دانشجوی با شخصیت که هرکدوممون ۱جایی از این کره خاکی هستیم ولی خداییش اگه دوباره جمع شیم بازم میشیم ارازل دلم واسه اون روزا تنگ شده....مرسی از نظرت ما رو تو سایتتون لینک کن ...بازم بیا بووووووس

مینا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

عالی بود عزیزم خسته نباشی بوووووووووووووس

فدات خیلی عجب بالاخره سرو کله ی خانوم دکتر پیدا شد خوبه فعلا بیکاری بری دانشگاه فکر کنم دیگه سرتم ما باید واست بخارونیم.
مرسی از نظرت بازم بیا.
توم خسته نبشی با او هنرات رفتی دانشگاه یادت نره بازوم یک فاطی هست که منتظرته دلم برت تنگ مره سعی کو زودتر بیی عید خیله دیره...

علی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.hinurse.blogfa.com

سلام چرا منو توی این موقعیت ها قرار میدین ؟ چرا ؟

منظورتون رو نمیفهمم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد