NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

حرف آخر !!!

در حالی که فقط کمتر از ۱۵ روز به پایان دنیا باقی مانده چه حرفی برای گفتن داری؟؟؟

نظرات 14 + ارسال نظر
fatemeh دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

مثال برپایی قیامت مثال ظهور است مهدی نمی آید مگر ناگهانی
پیامبر اکرم(ص)
سلام گلم خوشحالم از اینکه به جمع نویسنده ها اومدی
درمورد حدیث بالا هم امیدوارم که درست نوشته باشمش وتحریفش نکرده باشم....

سلام عزیزم.مرسی ک نظر گذاشتی.حتما همین طوره

Mohsen شنبه 25 آذر 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

من اصلا قصد نصیحت کردن نداشتم،چون کلا ازبزرگ نشون دادن متنفرم فقط خواستم خودت فکرشو بکنی ببینی که چقدر خنده داره...
مر30مطالبت تامل برانگیزه.
راستی تو نظرقبلیم یادم رفت نام بزارم

خواهش میکنم.مرسی ک نظر میدین

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

اصلا فکر معقولی نیست اگه قرار بود که هرکسی بدونه دنیا کی تموم میشه که هرکاری دلش میخواست انجام میداد اخرشم توبه میکرد...
من اصلا به این حرفا اعتقادی ندارم..
حالا گیرم که تموم شه مگه چی از این بهتر که همه کسانی که دوست داری باخود ادم از دنیا برن که غم هیچ کسی رو نبینی..
اگه فکرکنم که میخواد تموم بشه میگم:
خدایا شکرت که تاحالا به من اجازه دادی که تودنیای توزندگی کنم واز نعماتت استفاده کنم

مرسی ک نظر گذاشتی.منم نگفتم این تئوری رو قبول دارم.خلاصه جوونم و جویای نام؛شما ب بزرگی خودت ببخش

حمیده دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

ایناهمه شایعست!!!!!!!!فقط خدامیدونه کی دنیاتموم میشه.
ولی حرف اخرم اینه :تا وقتی ک زنده ایم از زندگیمون لذت ببریم

راستی عزیزم ورودتو به جمع نویسنده ها تبریک میگم.

سلام حمیده جونم.مرسی عزیزم.
منم ی مدت ب این نتیجه رسیدم ک زندگی ارزش غم و غصه نداره و باید شاد زندگی کرد

yas یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

من فقط دوس دارم کنار کسی باشم که دوسش دارم حتی اگه 1ساعت از دنیا باقی باشه

ایشالا همیشه کنارش یاشی.تک تک لحظه هاتون هم شیرین و قشنگ باشه

زهره ص یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

زندگی آرام است
مثل آرامش یک خواب بلند
زندگی شیرین است
مثل شیرینی یک روز قشنگ
زندگی زیبایی است
مثل زیبایی یک غنچه باز
زندگی تک تک این ساعت هاست
زندگی چرخش این عقربه هاست
زندگی راز دل مادر من
زندگی پینه دست پدر است
زندگی مثل زمان در گذر است....

very nice.thanks alot baby

pariya یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

eeeeeeeeeeee?mina ?dorugh to ruze roshan?akhe man key ino goftam ?man k parsal ounmoghe khune budam

اها.باشه باشه.

pariya یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

inayi k 21decamber ro ghabul daran hamunayi hastan k raftan bala poshte boom hashun logoye pepsi ro bebinan

پریاااااااااااااااااااااا.عجبااااااا.کی بود ترم پیش میگفت بیا بریم لوگوی پپسی رو ببینیم؟

زهرا م یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

فقط میتونم بگم زندگی رانفسی ارزش غم خوردن نیست مینا جوووووووووون

زمین در انتظار تولد یک برگ...من درحال شمارش معکوس...
سفر همیشه پایان نیست...گاه آغاز یک پرواز است...

لیلی یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

معلومه که تموم نمیشه!

الله اعلم

R.GH یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام.حالا چرا 15 روز؟؟؟؟؟ چ عجله دارین!!!!

سلام.آخه تاریخش۲۱دسامبره ک میشه تقریبا کمتر از ۱۵ روز دیگه.منم واسه مردن عجله ای ندارم ب خدا

farshid شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

likeeeeeeeeeee
hahaha man k bavaram nemishe

u chetor?

حالا وقتی هممون یهویی باهم رفتیم آسمون متوجه میشی.از من گفتن بود.

diana شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

man k doos nadaram in donya tamom she
chon hanu b arezoo ham naresidam vali age ras bashe miram khone ta gharib namiram

واااااای نرووووو. دیانا بیا باهم بمیریم.فقط خداکنه قبل از امتحانات باشه ک ما زیاد خودمونو اذیت نکنیم برا درس خوندن

آناهید شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:15 ب.ظ


delam badjoor gereft.....
kashki donya b in zoodi tamoom nashe...!!!
man koli arezoo daram bkhoda
minaaaaaaaaaa jooooooonam ...like!!!!

الهی بگردمت.مرررررسی ک افتخار دادی و اومدی.
عزیزم من خودم این تئوری رو زیاد قبول ندارم.ولی خدا کنه واقعی نباشه آخه من دوس دارم زنده بااااااااااشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد