NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

ترانه ساز زندگی سلام...

ترانه ساززندگی، سلام

دوباره این دل همیشه مات مانده ام   

بهانه جوی خنده های توست....

دوباره چشمهای خسته ام

که هر بهار زندگی

به وعده های بودنت شکسته است

غمین و منتظر به راه بی سوار توست

دوباره من که با نبودنت غروب کرده ام

تکیده حال و بی صدا

نشسته ام به روی رد پای تو

واز همین هوای دور

ودر همین نبودنت

سلام میکنم به لحظه های یاد باد تو

دوباره میدوم میان صحبتت

و گوش میدهم به هق هق نگاه تو

دوباره قول میدهم

و باز میشوم وبال دستهای تو

ولی تو ای ترانه ساز لحظه های خاطره

به حرمت هجوم گریه های من

به پاس این همه محبت و وفای من

چه میکنی به روزگار و حال من

به جز فرار و وسوسه چه میشوی برای من؟!عزیز هک شده به حسرت دلم

سلام میکنم به تو ولی نه پاسخی زروی مهربانیت به من دهی

نه زحمتی برای گفتن نبودنم

من از چه در پی سکوت های تو دویده ام؟

و از چه حرف میزنم؟

خدا کند تمام خوابهای من توهمی شود برای حال من

خدا کند تمام وعده های تو ادا شود برای روزگار من

سواره ساز لحظه های بی سوار من

به من بگو هنوز در پی نشستنم میان خاطرات روزگار خسته ات دویده ای؟

هنوز میشود به چشمهای ناشناس تو که بی رمق شکسته است نگاه کرد؟

هنوز قلب خسته ات برای غربت دلم تپیده است؟چگونه میتوان به این همه غم ترانه ام جواب داد؟!

تو پاسخی برای ناله های من نداده ای و من

تو را ترنه ساز لحظه های بی سوار خود سروده ام

نوید روزهای خوب زندگی کنار من بمان

و حسرت بهار را جوانه کن

سلام هم صدای بی صدا و خسته ام

سلام...

نظرات 6 + ارسال نظر
یوسفی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

مینا جون خیلی خیلی قشنگ بود .مرسی

مرسی عزیزم خودم گفتم!!!

دیانا یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

بسیار زیبا...

for u honey

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

بیشترازون چیزی که فک کنید حال کردم باهاش دمتون گرم خییییییلی عالی بود

خواهش میکنم

امین جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام. خیلی خیلی ممنون از شعر قشنگی که گذاشتین ، ممنون می شم اگه بقیه بچه ها هم بیان و دوباره وبلاگ رو شلوغ کنیم.

take it easy.

مریم چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 09:59 ق.ظ http://parastaranepishva.blogfa.com

خیلییییییییییییییییییییییییییییییی باهال بود

Your welcome baby

محمد جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://kahame.blogfa.com

سلام
مر30 بابت پستتون.

سلام.خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد