NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

اعتراف میکنم....

سلام دوستای گلم یادتونه بچه بودیم دست گل به آب میدادیم و بعدشم تقصیر رو مینداختیم گردن بقیه و خودمون رو مظلوم میگرفتیم که ما بب تقصیریم...حالا بیاین اگ دوس داریم اعتراف کنیم و به یاد بچگی هامون بخندیم....
از خودم شروع میکنم...
اعتراف میکنم تو راه مدرسه. همیشه رو جدول راه میرفتم یه روز دوستمم تشویق کردم بیا دست همو بگیریم باهم رو جدول راه بریم خعلی باحاله خلاصه یه چندقدمی با خوشحالی ک رفتیم چشتون روز بد نبینه پای ما لغزید و با کله مثل کتلت ته جدول پهن شدیم شانس ک نداریم دوستمونم با اون هیکلش اوفتاد و مارو لواشک کرد حالا کی جرات داره با اون لباسای خاکی و پاره بره خونه رفتم خونه تا نگاه چپ مامانمو دیدم زدم زیر گریه گفتم مامان عاطفه منو حل داد خوردم زمین کخخخخخخ انگار ن انگار من خودم اون رو هم اغفال کردم 
خلاصه دیگ از این کارا زیاد کردیم....
حالا اعتراف کنین ببینم شما چ دسته گلایی به آب دادین.....
منتظر شیرین کاریاتون هستیم...
نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
با تمام وجود متشکرم که وقت گذاشتین و جواب دادین

مریم دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام من دانشجوی پرستاری تهرانم
یک سؤال دارم شما تو کلاستون اقای فخار زاده دارین؟!

سلام خوشبختم...
نه نداریم

محمد مهدی چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 09:38 ب.ظ http://toy-nurses91.blogfa.com/

سلام دوستان هم رشته ای خوبم.وبلاگتون خیلی خوبه،مطالب آموزنده ای توشه.اگه به وبلاگ بچه های پرستاری تویسرکان هم سر بزنید و ما رو لینک کنید خوشحال میشم.با تشکر

محمد مهدی چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام دوستان هم رشته ای خوبم.وبلاگتون خیلی خوبه،مطالب آموزنده ای توشه.اگه به وبلاگ بچه های پرستاری تویسرکان هم سر بزنید و ما رو لینک کنید خوشحال میشم.با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد