NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

طراحی لوگو برای وبلاگ

سلام به همگی و امیدوارم حالتون خوب باشه . تصمیم گرفتیم که بعد از یک تعطیلی طولانی در وبلاگ یک سر و سامانی به وبلاگ بدیم که مدیر وبلاگ تغییراتی رو  اعمال کردن ولی نظر من اینه که تمامی بچه ها اگه برای وبلاگ طرح خاصی رو در نظر دارن برام ایمیل کنن تا بهترین طرح رو به عنوان لوگوی وبلاگ انتخاب کنیم . در ادامه مطلب هم می تونید نمونه های ارائه شده رو ببینید. 

ایمیل من :se7enamin@ymail.com 

                          

اینم چند تا از نمونه ها : 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات 16 + ارسال نظر
... چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.nurse-91.blogfa.com

وبلاگ جالبی دارین

مرسی ممنون نظر لطفتونه

کد99 یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

خب دوستان بیاین به وبلاگتون سر بزنین دیگه.... این همه النماس درخواست؟؟؟؟؟؟
از مامایی ها یاد بگیرید

سلام دوست عزیزبه ماهم سر بزنید ما حاضر به تبادل لینک با شما هستیم
پس تنهامون نذار [گل][گل]

zahra یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://Nurse1992.blogfa.com

وب جالبی دارید به وب ماهم سر بزنید ونظر بزارید خوشحال میشیم

هرچی! یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

چقد وبتون مسخره شده!
آخه شما ها بزرگ شدین...
اگه دقت کرده باشین تنها پرستاری نوده که تو دانشکده اینقد بهم ریخته.بابا هیچ کلاسی اینقد مسخره با هم چپ نمی افتن.البته معمولا جو کلاس به پسرا برمیگرده.که فک میکنم پرستاری 90 تو ای یه مورد اصلا خوش شانس نبوده!
بهتره یکم کلاس کارو بالا ببرین.هررفتاری در شان یک دانشجو نیست.بی کلاسی هم حدی داره دیگه...
راستی این رمز گذاشتن که دیگه واقعا مسخره اش کرده...(دیگه یعنی آخر بی کلاسیه!!)
دیوونه این بخدا!

پرستاری88سبزوار شنبه 3 تیر 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://sabnurse.blogfa.com

سلام به دوستای گلم وب خیلی قشنگی دارین خوسحال میشم باهم تبادل لینک کنیم.موفق باشید

رها شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

آمدی در باغ شعرم،پای در پای بهار
باشکوه و دست در دست نسیم بی قرار

باغ دل با لاله ات پاییز را از یاد بُرد
"لحظه ی آخر"...گلی که مانده از تو یادگار

چشمه ی مهری ولحنت مایه ی شوق نسیم
زندگی میجوشد انگار از دهان جویبار

با طلوع طالعت خندید صبح آرزو
مانده بود آبی ترین احساس من چشم انتظار
در خیالم پیله ی پروانه ای جا کرده است
با امید دیدن رنگ بهار و روی یار

خوش به حال روزگار ودشت احساس وبهار
کز حضورت می تراود عطر نرگس چشمه وار


از اینکه قرار است تغییراتی به وبلاگتون بدین خوشحالیم پیروز باشید

سپیده شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://sepidehsharif.blogsky.com

سلام پرستاریا چرا خوابین؟مطالبتونو چرا به روز نمی کنین؟خیلی وقت بود بهتون سر نزدم الان که اومدم میبینم بازم همون مطالبه!!!!!!!!!!

ffffffff شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:52 ق.ظ

گاهی وقتا آدم دل کسایی که دوستشون داره رو میشکنه از هم کلاسی های گلم میخوام منو به خاطر تمام اون لحظه ها ببخشند.
با تشکر

خانم یا آقای fffffff من نمی دونم که شما کی هستین . ولی این خیلی وقته که حرف دل منه تا بچه ها برگردن. نمی خوام اصرار کنم که با اسم واقعیتون بیاین تو جمع کلاسی چون هرکسی هستین ، خانم هستین یا آقا فرقی نداره مهم اینه که همه باید با هم همرنگ باشیم.
خیلی نمی خوان غرورشون رو بشکونن و پیش دپبقیه بچه کوچیک شن به همین خاظر به وبلاگ برنمی گردن ، راستشو بخواین خیلی ها هم چون از این می ترسند که بچه ها مسخره اش کنند و بهش بگن بی عرضه یا بقیه الفاظ زشت به همین خاطر نمیان . می خوام به این دست آدم ها بگم که دوروز دنیا ارزش این چیزا رو نداره . یه همکلاسی بعضی اوقات از همه چی با ارزش تره چون می تونه تنها کسی باشه که به حرف های یک آدم گوش کنه . منم از دست این جوور بچه هایی زیاد فحش و ناسزا شنیدم ولی تحمل کردم ................ پس همگی بیاین و به این بازار شایعات خاتمه بدید.حداقل اگه به خاطر خواهش من نمیاین که البته انتظاری هم ندارم به خاطر واژه مقدس همکلاسی ازتون می خوام که برگردین.

فرهادحسینی جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.nurse87kermanshah.blogfa.com/

سلام
بیوفا سری هم به ما بزنید

viona (پرستاری 90 شاهد) جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://sunnurse.blogfa.com

به یاد آر چشمانی را که بر تو نگران بودند ؛
به یاد آر دستانی را که شب ها با نوازش های خود دردهای تو را تسکین می دادند ؛
به یاد آر دلی را که به خاطر تو زخم ها خورده است ؛
آن هنگام زانو بر زمین بگذار و موهبت مادر را سپاس دار ...

[گل][گل][گل]

!!!!!!! پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 08:34 ق.ظ

زندگی را نخواهیم فهمید ...
اگر انصاف و حق را از یاد ببریم وزیبایی هارا لب طاقچه به فراموشی بسپاریم فقط به این خاطر که در گذشته از کسی کینه ای به دل داشتیم.
اگر کسی را مسخره کنیم به این خاطر که برای لحظه ای از او خطای سرزد یا حرکت اشتباهی کرد
اگر به خاطر ترس از سخن های پوچ بدخواهان هرگز قدم در راه اهدافمان نگذاریم چرا که اگر چنین بود پیامبران هیچگاه در نزد خدا مقرب نبودند.
....
................
..........................
هزار بوسه بر ان دست که گره از کار خلق گشاید نه بر گره ها بیافزاید...

سلام دوست عزیز
راستشو بخواین خوبی و صمیمیت جو کلاس ما هم از طریق سخنان پوچ بدخواهان به هم خورده ، من که رسماً همین جا اعلام میکنم که دلم برای این صمیمیت ها تنگ شده.
بارها و بارها سعی کردم که خودم قدمی برای بازگشت به روزهای اول بردارم ولی نشد که نشد.
از همین جا از تمامی بچه های کلاسمون به خاطر اشتباهاتی که کردم عذر می خوام چون من هم تو این موضوع بی تقصیر نبودم.از همه شون می خوام تا برگردن به وبلاگ ، از همه شون می خوام که این قدر برای هم دشمن تراشی نکنن، از همه شون می خوام اینقدر پشت سرهم حرف درنیارن تا دنیا به کامشان شیرین باشد.

۱۱ سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

همکاری،اتحاد،هم دلی،توازن،صلح،دلسوزی ...بهترین فاکتورهای ادامه زندگی(احترام به دیگران احترام به خود شماست"ممنون از اینکه دوباره فعال شدید.")

خواهش می کنم ولی من تنهایی که نمی تونم کاری انجام بدم باید بقیه هم باشند.

دیانا دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 09:52 ق.ظ

مرسی خیلی لوگو های قشنگی بودـبهتره این دفعه همکلاسیها یک لوگو واسه وبلاگمون انتخاب کنند

اگه مطلبو درست خونده باشید منم همینو گفتم.

عبدی زاده شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://AKBAR-ABDIZADEH.BLOGFA.COM

سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم اگه به وبلاگ حقوقی من سر بزنی

مرسی ممنون از این که نظرتون رو به ما گفتین . مایه افتخاره که به وبلاگ شما بیایم

فرهادحسینی جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.nurse87kermanshah.blogfa.com/

سلام
خوب کاری میکنید آره لازمه باید وبلاگوآپدیت کنید اگرمطالب علمی بیشتری بزاریدعالی میشه من شما را خیلی وقت پیش لینک کردم اگر ما را لینک کنید خوشحال میشم.دوس دارم با هم بیشتر فعالیت داشته باشیم.

مرسی ممنون که نظر میزارید و به وبلاگ ما سر می زنید
باشه چشم حتماً شما رو لینک خواهیم کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد